Torby jako nośnik reklamowy

Czy wiesz że twoja nowa torba papierowa
przyciągnie 236 spojrzeń ?!

Na stronie prezentujemy autorskie opracowanie danych, udostępnionych nam przez IPV e.V
( Industrieverband Papier und Folienverpackung e.V. Frankfurt, Deutschland ).

Korzystanie, cytowanie i powoływanie się na te dane wymaga naszej zgody jak i IPF e.V.

Prezentowane materiały podlegają ochronie prawnej. W szczególności zastosowanie mają przepisy:
Ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 nr 24 poz.83),
Ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. 1993 nr 47 poz.211),
Ustawy z dnia 30 czerwca 2000r. Prawo własności przemysłowej (Dz.U. 2001 nr 49 poz.508).

(C) Copyright 2004-2020 Bluepack & IPV e.V. Deutschland

Przebieg i metoda badania

Instytut badania rynku MediaAnalyzer Software & Research GmbH z Hamburga na zlecenie IPV e.V. przeprowadził badanie, które zostało wykonane metodą AttentionTracking™

Celem badania była analiza skuteczności toreb jako nośnika reklamowego.

Grupa 627 osób odbyła wirtualny spacer ulicami dużego miasta.
Za pomocą metody badano co przyciąga ich wzrok, na co spoglądają i w jakim stopniu
angażuje to ich uwagę. Warto zaznaczyć, iż podczas badania torby papierowe prezentowano
dokładnie w taki sposób w jaki każdy z nas spotyka się z nimi w codziennym życiu
(tj. tak z bliskiej jak i z dalekiej odległości, trzymane przez mężczyzn jak i kobiety, itd...)

Jakie są efekty badań ? Czy torby to dobry nośnik reklamowy ?

eye-catching

Torebka doskonale przyciąga spojrzenia !

Badanie pokazuje, że aż 85% badanych spogląda na niesioną przez nas torebkę,

w tym 60% patrzy na tę torebkę uważnie tj. dłużej niż przez 5 sekund!

Wywierają wpływ

Torby pracują dla Twojej marki

Według badania torby bardzo korzystnie wpływają na wizerunek twojej marki.

54% badanych zgadza się ze stwierdzeniem, iż ładna torba wywołuję sympatię
do sklepu/marki.

Emanują

Torby budzą emocje

Torby z zawartością wywołują szczególnie pozytywne skojarzenia:
wzbudzają ciekawość i zwiększają ochotę na zakupy.

Dla 45% respondentów piękne torby sprawiają,
że koniecznie chcą zajrzeć co jest w środku.

Pomagają

Torby redukują dysonans pozakupowy

Zdaniem 42% respondentów decydujące dla pozytywnego doświadczenia
związanego z zakupem jest również to, czy towar został zapakowany
w atrakcyjną torebkę.

Ujmują

Reklama ma pozytywny odbiór

47% respondentów odbiera reklamę na torbach w sposób bardziej komfortowy
i mniej agresywny, niż na przykład reklamę w telewizji czy radio.
Torebka jest postrzegana zgodnie z naturalną jej funkcją (transport/przechowywanie),
a nie jako nachalny środek reklamowy.

Stymulują

Torby budzą impuls zakupowy

40% badanych przyznaje, że z wysokim prawdopodobieństwem kupiliby produkt marki
reklamowanej na torebce lub odwiedziliby reklamowany sklep.

Długie życie nośnika

Niemal każda torba jest używana wielokrotnie

74% badanych twierdzi, iż używa torebki wielokrotnie,
w tym 48% używa jej nawet trzy do pięciu razy.
Tylko 3% z nas używa torebki jednorazowo.

 

236

Skuteczność

236 spojrzeń !

Przyjmując złożenia, iż:
• w drodze do domu mijamy ok. 160 osób,
• (74%) z nas deklaruje, iż używa torbę minimum dwukrotnie,
• zgodnie z wynikiem badania, 85% mijanych osób zauważy naszą torebkę,

należy przyjąć, iż każda torba przyciągnie aż 236 kontaktów wzrokowych.

Opinie

Na pytanie: „Co przychodzi ci na myśl, gdy widzisz torebkę wypełnioną zakupami?"
otrzymano 552 odpowiedzi. Najczęstsze z nich to:
• 13% Myślę o zakupach.
• 12% Ciekawe co znajduje się w torbie?
• 11% To prawdopodobnie było drogie.

Dalsze z nich to (wybrane):
Ktoś kupił coś ładnego.
Myślę że jest zadowolony z zakupów.
W tym sklepie musi być interesująco.
To wspaniałe uczucie, gdy jesteś na zakupach.

Torba to atrakcyjny, niedrogi i skuteczny
nośnik reklamowy

Badanie bezspornie pokazuje jak atrakcyjnym i mobilnym medium jest torebka reklamowa.

Pamiętaj, każda umiejętnie zaprojektowana torebka dotrze do 236 potencjalnych klientów

Szukasz firmy która "zna się na rzeczy" ?
Skorzystaj z naszej wiedzy i doświadczenia.

Napisz do nas teraz


Masz pytania ?   Potrzebna pomoc ?
info@bluepack.pl | +48 22 208 77 66 | skype.bluepack | messenger.bluepack